“Toata lumea minte” este o expresie deja invechita si cat se poate de adevarata. In general minciunile au mai multe implicatii - exista minciuni banale, minciuni care ascund lucruri foarte grave si minciuni "populare", care probabil implica cele doua tipuri. Acestea din urma sunt minciunile pe care le-am auzit cu totii si pe care de asemenea le-am folosit deseori. Iata o parte dintre ele:


22. Ies in club cu fetele. (Sunt disperata si ies la agatat)

21. Esti al doilea din viata mea. (Daca numeri din 10 in 10)

20. Bineinteles ca e mare. (Poate altadata micutule)

19. Lasa lumina stinsa, e mai romantic asa. (Mi se vede celulita)

18. Am migrene. (Nu vom face sex, pentru ca nu vreau eu)

17. Te sun maine / mai tarziu. (Te sun cand imi aduc aminte... iar "maine" / "mai tarziu" este exclus)

16. Sunt extenuata. (M-am plictisit)

15. Ai un gust delicios. (Depinde de ce mananci...)14. Nu-mi place sa mi se faca sex oral. (Imi place sa fac sex oral)

13. A fost cea mai buna partida de sex din viata mea. (Daca nu as fi cunoscut pe nimeni altcineva inaintea ta)

12. Nu voi face niciodata asta. (Cu tine...)

11. Mai repede, mai tare. (Termina odata!)

10. Nu, nu pot accepta sa platesti. (Ar fi cazul sa platesti)

9. Nu iti dau numarul de telefon, soarta va hotari daca ne mai intalnim. (Nu vreau sa te mai vad niciodata)

8. N-am facut niciodata sex, ci dragoste. ("Iubeste-ma" de vreo 2, 3 ori!)

7. Sunt intr-o sedinta, te sun eu! (O sedinta cu noua secretara sexy)

6. Plec intr-o calatorie de afaceri. (2 zile, in Berceni)

5. Raman la un prieten diseara. (Ies in club, ma imbat si agat)

4. De ce gafai? Pai am alergat sa iti raspund cat mai repede.

3. M-am lovit de coltul mesei. (M-a muscat in timp ce o faceam)

2. Nu vreau decat sa dorm cu tine in brate. (Daca ma atingi, urlu!)

1. Nu cred ca va incapea toata! (Cu siguranta mai ramane loc)