121. 180. Domnisoara...vreti neaparat sa fac proces cu nevasta-mea???? Ma suna si voi o cuplati cu amanta mea???? S-au certat astea doua...scandal...acum plang amandoua... Si aia micii.. Imi distrugeti familia!!!!

122. 183. .revin cu o problema: nu ma mai prinde sotul!..

123. 185. iata de ce se cedeaza nervos: "...am si un atuu...nu mi-au dat cartea tehnica in limba romana si m-am chinuit cu el de 2 luni, m-au lasat nervii, si din cauza asta l-am aruncat intr-un baraj... uite asa m-am enervat si l-am aruncat...si o sa anunt si OPC-ul ca sunt prietenii mei"

124. 186. - Nu va suparati, am si eu un Nokia 8210 care s-a murdarit, si un prieten mi l-a luat si l-a spalat si a intrat apa in el. Ce pot face acum? - ..sa mergeti cu el la un service... - Dar nu va suparati, stiti, cand l-a spalat, a intrat la apa, si acum este un Nokia 5110 ! Cum se poate schimba la loc ? Sa-l mai spal o data ?

125. 87. Sar'ma, mi-apare si mie o scrisoare pe ecran....spuneti-mi cum pot sa intru in contact cu ea.....?

126. 188. -Dom'le, eu va fac scandal! Si voua si lui! Il sun pe barbatul meu si-mi raspunde una cu nu stiu ce limbi straine....Ce treaba are el cu aia ...cu limbile?

127. 192. "Va rog sa-mi trimiteti si mie un SMS ca a disparut pliculetzul pe care-l aveam si arata urat locul ala gol pe ecran."

128. 193. Cum as putea si io sa-mi schimb PAROCLA...sau ce-o fi ?

129. 194. Ma suna, vorbim si la un moment dat fara sa-si dea seama: ".Eu am pus-o dar nu am simtit nimic!" ( Vroia sa spuna ca a introdus cartela in aparat si nu stiu ce diferenta nu a vazut pe display) "Eee, cum vi se pare? Nasol de ea !!!"

130. 195. Eu : ".., cu ce v-as putea ajuta.?" El : "Cu o femeie !"

131. 197. ( cu eroziuni ): Domnule draga, am tastat si eu codul pin, si mi-o zis " codul pin erodat "

132. 199 - ..."am si eu telefonul blocat"... - ...ce va scrie acum pe tel? -..."etern cod PUK!!!!" ( dupa ce tasteaza PUK): - ce va apare pe tel? ..."etern nev PIN!!!"... si tot asa. Un client cat se poate de etern...

133. 204. Domnule am cumparat si eu un tel din Grecia si-mi cere codul de tel. Imi puteti da si mie codul sa sparg telefonul?

134. 205. ....nu pot sa trimit mesaje scurte de pe go ..da lungi pot...?

135. 209. - .....ce se intampla domnule ca de 3 luni de zile nu mai primesc factura de la Connex? - Pai haideti sa verificam daca adresa de facturare este cea corecta (si era).... - Aveti probleme in primirea corespondentei? - Pai ce probleme sa am ca aici in scara blocului nostru numai vecinul de la 2 are cutie, restul sunt demolate!!!

136. 206. de ce cand ma suna cineva ii spune robotul ca nr. este inexistibil?

137. 207. Buna ziua, am si io o Nokie 3110 si as dori sa-mi blochez cheile...

138. 215. As dori sa-mi activez serviciul de ocolire de identitate.....

139. 216. Domnita draga, mie mi-a aparut o sageata pe stinga. Haideti sa ma ajutati si pe mine sa o dam pe brazda!

140. 217. El, foarte hotarat: - Vreau sa vorbesc cu doamna ! - ?! Stiti, noi suntem 30-40 de oameni care raspundem pe rand... - Nu-i nimic, mai sun o data, poate imi raspunde !

141. 218. ... stiati ca in momentul in care se suna in strainatate intra mesajul "numar nelimitat" ???

142. 220. Din seria "ce vraji a mai facut telefonul meu": (astazi episodul compatibilitate): "Am si eu un SINUS din acela reincarcabil, care detecteaza potrivirea...!"

143. 221. " ....nu ma descurc cu telefonul, am avut o copilarie nefericita..!!"

144. 222. As dori si eu sa fac un transfer de personalitate, ce acte imi trebuie?

145. 223. El : Am incercat si io sa fac incarcarea la 444 si nu mi-a simtit impulsu'...

146. 224. as dori sa reziliez contractul pt ca nu am propagare....

147. 225. Un client "amarat" din Suceava: "N-am primit factura... stiti, postasul nostru o mai trage cu rachiul si a uitat de ea cateva zile..."

148. 226. Sunt si io un abonat care inca nu am fost legat...

149. 227. ...doamna, aveti idee cat costa o baterie care sa-mi dea drumul la vibrator....?

150. 228. eu: ce tip de Motorola este? dn-a nu stiu, dar este grasunel si cu marginile rotunjite...
Texte haioase Perle din telefonie