Salutare, daca ai ajuns aici inseamna ca si tu treci prin ce am trecu eu. Youtube.com, ca de despre el este vorba, mi-a sters videoclipul, fara sa motiveze de ce. Mentionez ca, materialul video, era filmat de mine, nu continea nuditate, era filmat in Delta Vacaresti, sunetul era dintr-o sursa free. deci, care este motivul? am facut o reclamatie, cum ca acest material a fost sters abuziv. dar cred ca va fi in continuare sters. Youtube este mai catolic de cat Papa.

transcriere mesaj youtube.com

             Comunitatea You Tube a semnalat unul sau mai multe dintre videoclipurile tale ca inadecvate. Dupa examinarea continutului, am stabilit ca videoclipurile incalca regulile comunitatii. Am eliminat asadar de pe youtube urmatoarele videoclipuri:
....
Sincer, ar trebuii sa iti zica, motivul pentru care a fost sters acest material. Nu, ei doar iti aduc la cunostinta ca ai incalcat regulile comunitatii.
              Dupa mai multe cautari, am gasit pe youtube si alti useri, care au patit aceeasi problema. Si toti aveau aceeasi problema " DE CE!?"
Sincer eu nu mai incarc materiale pe youtube, oricum, prea multe c......i avem pe acest site,eu ma orientez catre vimeo.com, un site mult mai prietenos cu userii, chiar daca este cu plata.
             O sa va tin la curent cu raspunsul celor de la youtube.com, dar slabe sanse la vre-un raspuns pozitiv.
             O zi buna sa aveti. :(
VICTORIE!!!!!
youtube.com a revenit asupra deciziei de a-mi sterge materialul video.
https://www.youtube.com/watch?v=L3f5611-APc
it's a live!!!!!!

Ce trebuie sa faci daca esti in situatia mea.
 - depui o contestatie, acel buton pentru contestatie se afla chiar langa avertismentul care te anunta ca ai incalcat regulile comunitatii.
- astepti :) la mine a durat cam 4-5 ore :)
P.S.
Acesta este materialul cu pricina.