Un sofer isi povesteste experienta prin care a trecut, in speranta ca va atrage atentia celorlalti posesori de autoturisme, pentru a fi mai atenti:

“In data de 10.02.2011, am avut ceva de rezolvat in zona P-ta Cosbuc- Bdul Libertatii ( Bucuresti). Am parcat masina, am rezolvat ce aveam de rezolvat in 15 minute si m-am intors la masina.

Nu am reusit sa deschid masina nici din telecomanda de la cheie, nici din telecomanda de la alarma. Langa mine un domn se chinuia sa-si inchida masina cu telecomanda si nu reusea. Deci eu nu reuseam sa o deschid pe a mea el nu putea sa o inchida pe a lui. PREA MARE COINCIDENTA!

M-am uitat in jur si, o masina micuta cu 2 usi , fara numere de inmatriculare era oprita in apropiere in spatele masinilor parcate . M-am dus catre acea masina. In ea erau 4 indivizi . Unul din ei avea un dispozitiv care semana cu o telecomnda de TV dar avea si antena. Cand m-au vazut , au plecat .

Imediat dupa ce au plecat ne-am putut descuia, respectiv incuia masinile din telecomanda."

Aceasta este noua metoda de a fura din masina.

Cum functioneaza: Hotul sta strategic in parcare si asteapta sa vina o masina sa parcheze. Are un dispozitiv care emite un semnal ( frecventa) ce bruiaza tecomanda ta, si, practic, atunci cand iesi din masina si vrei sa o inchizi, chiar daca tu apesi butonul de inchidere, semnalul este bruiat iar portierele raman deschise. Pe urma hotul doar asteapta sa pleci de langa masina si in cateva secunde te lasa fara tot ce poate fi luat din ea.

Ca sa te feresti de astfel de surprise neplacute nu poti decat sa verifici portierele chiar dupa ce ai apasat butonul telecomenzii. Verifica-ti masina dupa ce ai inchis-o!

Sursa http://www.incont.ro/utilitare/ultima-metoda-de-furat-din-masini-atentie-cum-sa-nu-cazi-victima.html