1. Dorinel Munteanu: "La pomul lăudat nici mere nu face".

2. Cristi Chivu: "Echipa naţională are nevoie de suportul suporterilor echipei naţionale".

3. Claudiu Răducanu : "La bulanu' meu o să dau şi gol dacă o să mă convoacă".

4. Gabi Boştină: "Nu ştiu câte goluri ar trebui să marcăm ca s-o eliminăm pe Betis. Cât mai multe ar fi suficiente".

5. Adi Ilie: "Dacă ar fi să scoatem primele 30 de minute, cred că am fi putut fi câştigători".

6. Gică Hagi: "Omul este o persoană umană".

7. Marius Măldărăşanu: "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv".

8. Gigi Becali: "M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat".

9. Gigi Becali: "Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu".

10. Cornel Dinu: "Filosofia este o transcedentală propedeutică pentru sufletul bântuit de moarte al românului".

11. Gică Hagi: "Copii, mergeţi la şcoală, că şi şcoala e bună la ceva!" (în vizită la o şcoală generală)

12. Marian Iancu: "Ionel Ganea, ca om, e capabil să infecteze până şi penicilina!".

13. Cornel Dinu: "Doar prin hazardul inconştient social nu se putea ajunge în sfere atât de aureolate şi în plan financiar".

14. Cornel Dinu: "Gestul domnului Mihai Stoica a fost unul de premeditare intempestivă".

15. Cornel Dinu: "Muncitor Nicoliţă, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e şantier".

16. Gigi Becali: "Da' cine e dom'ne Nichita Stănescu ăsta? A adus mai mulţi bani decât mine în România?".

17. Gigi Becali: "Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din lume - ştie tot, chiar şi-un fir de păr".

18. Gigi Becali: "Becali e un brand. Eu la Avicola Iaşi pot să fac pui Gigi Becali, dacă vreau".

19. Gigi Becali: "Becalizarea României înseamnă că România este într-un cancer moral şi spiritual din care se va salva prin becalizare".

20. Gigi Becali: "Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam".

21. Gigi Becali: "Sunt în silenzio stampa. Dar doar pentru ziarişti. Vorbesc numai cu televiziunile".

22. Dumitru Dragomir: "Dom'le, eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori chiar şi noaptea".

23. Dumitru Dragomir: "Am ajuns la o vârstă la care mi-am dat seama că trebuie să fiu cinstit".

24. Dumitru Dragomir: "Familia e sfântă, pe când patria.... cum să vă spun, patria e sacră".

25. Gheorghe Ştefan: "Am puterea să recunosc că nu sunt vinovat".

26. Gheorghe Ştefan:"Eu prin presupuneri deduc".

27. Rică Răducanu: "La examen mi-a căzut Comuna din Paris , dar le-am spus să-mi schimbe subiectul, că nu prea leam cu geografia".

28. Adrian Mititelu:"Eugen Trică este un pişat de vacă uscat de vânt".

29. Marin Condescu:"Cu privire la reapariţia blaturilor în campionatul nostru, nu mi-e frică, dar mă tem".

30. Gabi Stan: "Pase scurte şi pe sus, ai n-ai mingea, tragi la poartă".

31. Gigi Neţoiu: "Puteau să câştige ambele echipe, dar important este că noi am luat 6 puncte".

32. Ionuţ Popa: "Sincer, mie nu-mi place să mă duc la Vaslui! Păi, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu şi scria "Popa prostu".

33. Gigi Becali: "Dacă marcăm un gol la început, pe urmă putem să jucăm şi la 0-0".

34. Gigi Becali: "Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă".

35. Gigi Becali: "Eu am înţeles că vorbim despre afaceriştii adevăraţi. Acest Cocos este un papagal".