Conform Legii bugetului, exista un capitol special in care am dreptul sa prind posibilitatea vanzarii spatiilor comerciale care prin Legea 550 am atributii sa le vand, si in cazul vanzarii acelor spatii comerciale sumele respective erau prinse pe capitolul respective. (Marian Vanghelie)


Oamenii de afaceri din Romania au cu totii interese de grup personale. (Gigi Becali)


Cineva a vrut sa vina la Cornu ca sa-mi numere gainile. I-am sugerat c-ar fi mai bine sa vina sa-mi numere ouale. (Adrian Nastase)


Daca a furat, sa mearga si Rasdaq la puscarie. (Irina Loghin)


Nimeni nu poate fi acuzat inainte de a fi condamnat. (Traian Basescu)


Acestea sunt intrebari care trebuie puse celui intrebat. (Sergiu Nicolaescu)


Noi in general reactionam la ceea ce este pe sinusoida la un prag minim de decenta. (Adrian Nastase)


Eu sunt pe toate listele de corupti si arestati, dar nu am nici o greata. (Viorel Hrebenciuc)


Daca nu va convine de mine, eu plec in pelerinaj. (Gigi Becali)


Este mult mai bine, zic eu, sa iti faci lecturile pe vapor decat sa faci sex cu fundul. (Traian Basescu)


Mi-am facut parastasul acum, intrucat copiii mei, mai mult ca sigur, or sa uite sa mi-l faca. (Silviu Prigoana)


Mai, animalule! (Ion Iliescu)


Ma sperie atractia acestui partid care o are la populatie. (Gigi Becali)


Estul este superior Vestului, fiindca in Est s-au pastrat cooperativele agricole de productie. (Ion Iliescu)


Avem nevoie de lideri adevarati, nu de maimutoi implementati. (Marian Vanghelie)


Toti am fost putin securisti. (Ion Diaconescu)


Din punctul meu de vedere, aceasta remaniere este si posibila, si imposibila. (Emil Boc)


Sunt convins ca ceea ce o sa le propun bucurestenilor o sa aiba incredere in mine. (Marian Vanghelie)


Nu am studiile primarului Parisului si poate nici ale domnului Caldarescu care ati spus dumneavoastra. (Marian Vanghelie)


Partidul Noua Generatie are o orientare de centru, cand la stanga, cand la dreapta, de la caz la caz. (Gigi Becali)


Sper ca aceasta propunere este una bazata pe nestiinta. (Titus Corlatean)


Daca va dori cineva, ii putem oferi inclusiv functia de imparat. Avem solutii. (Victor Ciorbea)


Asta este o minciuna frustrate! (Anton Lungu)


La noi, sefii de partide sunt ca vacile in India. (Antonie Iorgovan)


Ouale lui Adrian Nastase sunt de gaina. (Ion Iliescu)


Oamenii asteapta niste schimbari de fond, dar cred ca asteapta si niste schimbari de oameni. (Victor Ponta)


Daca doriti sa nu mai fiu activ, spuneti-mi. (Adrian Nastase)


In principiu, suntem in contact cu rapitorii ziaristilor. (Calin Popescu Tariceanu)


Tariceanu, VIP? Va spun eu ce VIP e, Very Important Papagal. Auzi la el, ce tupeu obraznic! (Gigi Becali)


Ceea ce trebuie sa facem in acest moment este sa oprim stoparea declinului. (Mircea Geoana)


Noi am fost si cu unii, si cu altii, dar daca faceti o analiza o sa vedeti ca unii au fost deja cu altii, iar altii au fost deja cu unii. (Bela Marko)


Decat o democratie bolnava, mai bine o didctatura sanatoasa. (Corneliu Vadim Tudor)


La noi politicienii sunt de departe cel mai tare desen animat. (Toni Grecu)


Sistemul politic este o naparca, se ascunde in gauri si vorbeste urat.(Andrei Gheorghe)


As vrea sa intru in politica, dar nu stiu cum. (Giulia - Candy)


Sunt atat de nervos si suparat, ca nu vorbesc decat administrative. (Marian Vanghelie)


Chiliman cu mine a inceput demolarile, cu mine le-a terminat. Unde mai pui ca am fost singurul demolat. (Dumitru Dragomir)


Bordurile de douazeci de milioane de euro pe mine nu m-a convins. (Marian Vanghelie)

MOTO: Nu stiu sa ma exprim. Daca as sti, as vorbi mai frumos decat Liiceanu si Plesu. (Gigi Becali)